הח"כים בחומש: "תשובה לטבח – ביטול חוק ההתנתקות"

בנצי לייזרוביץ No Comments on הח"כים בחומש: "תשובה לטבח – ביטול חוק ההתנתקות"

בישיבת חומש אירחו שניים מחברי סיעת הציונות הדתית ח"כ סא"ל במיל', משה סולומון, כהמשך לסיורו בבקעת הירדן, וח"כ אוהד טל שהגיעו לחזק את הישיבה זאת במקביל לחקיקת ביטול חוק ההתנתקות מצפון השומרון אשר צפוייה להתחיל בקרוב: "אחריות שלנו היא לבטל את חוק ההתנתקות, להחזיר לכאן את המתיישבים"

צילום: ישיבת חומש
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברי סיעת הציונות הדתית, ח"כ וסא"ל מיל', משה סולומון שקיים סיור בבקעת הירדן מוקדם יותר- בחוות שרביט ובכפר הנוער ברוש וח"כ אוהד טל, הגיעו אתמול (ראשון) לביקור בישיבת חומש. חברי הכנסת הגיעו לביקור בישיבה כחלק מהליך חקיקת החוק לביטול ההתנתקות אשר צפוי לעלות בקרוב בכנסת. חברי הכנסת הביעו את התרגשותם הרבה מהביקור במקום והבטיחו לוודא שהבטחת הבחירות שלהם תקויים במלואה בקרוב וחוק ההתנתקות מצפון השומרון יבוטל. בדרך חזור נפגעו ח"כ טל ועוזרו קל בתאונת דרכים בסמוך לצומת תפוח.

"אני חייב להודות שזאת הפעם ראשונה שאני נמצא כאן במקום הזה, אני מתרגש עם דמעות בעיניים", אמר ח"כ טל במהלך הביקור. לדבריו, "לראות כאן את הרחובות, את הכבישים, את המדרכות שנהרסו, פשוט מחזיר אותי ברגע אחד לימים הקשים של הגירוש. אני חושב שאחרי מה שראינו בשבת האחרונה, את הטבח נורא שהיה בירושלים, התשובה הציונית ההולמת לדבר הזה היא פשוט לעשות את מה שהבטחנו בקמפיין הבחירות. לבטל חוק ההתנתקות ולהחזיר את ההתיישבות היהודית לכאן למקום הזה".

חברו למפלגה, ח"כ משה סולמון הוסיף כי: "אומנם אני לא פעם ראשונה כאן, כי הייתי גם בצבא כאן ולכן אני מכיר כאן את הרחובות, אני מכיר את המקום. אבל זה כואב. זה עצוב לראות מקום פורח, ומדהים, מקום שהוא נחלת אבות – חרב. אני שמח שיש כאן את הישיבה, אני שמח שיש פה אנשים שעוד יש להם תקווה. אחריות שלנו היא לבטל את חוק ההתנתקות, להחזיר לכאן את המתיישבים ולהחזיר לכאן עוד עשרות תושבי מדינת ישראל כדי להפריח את השממה, ואתה זה אנחנו נעשה בקרוב", דברי סלומון.

מנכ"ל ישיבת חומש, שמואל וונדי, הודה לחברי הכנסת על הגעתם ואמר: "אני מודה לאוהד ולמשה שרק ביקשתי וקראתי לכם להגיע לפה ומיד באתם ונעניתם. אני סמוך ובטוח שאתם וכל הסיעה, תעמדו בהטחת קמפיין הבחירות ונראה בביטול חוק ההתנקות מצפון השומרון. אנחנו נעשה כמובן אחר כך מסיבה ואתם מוזמנים".



0 תגובות